OSI Sykkel er klubben for deg som er student i Oslo og som elsker å sykle. Enten det er på landeveien eller i terrenget, sakte eller fort, langt eller kort.

Styret i OSI Sykkel 2023:
- Leder: Ole Einar Ringen
- Nestleder:  Emil Løland Andersen
- Økonom: Thomas Vogelaar
- Styremedlemmer: Ragnhild Narvestad Hungnes, Monica Linnea Dahlgren, Mats Viljugrein Limi og Dylan Kreynen

Treninger:
Til det blir kaldt holder vi treninger på torsdager og langturer på søndager (noen ganger blir det lørdag). Gjennom vinteren vil det på torsdager være spinning på Athletica Centrum.

Terreng:
Mer sporadisk, det er ikke satt opp noen fast treningstid.

Drakter:
Drakter blir levert av Bioracer og vi har vanligvis 2-3 bestillingsvinduer i året. Annet klubbtøy bestilles fra ClubAssist.

Medlemskap:
Bruk lenka over: "BLI MEDLEM". Treningskontigenten er 20kr for studentar og 400kr for ikke-studentar per år. I tillegg kommer OSI-avgiften.

Lisens:
Alle medlemmer som ønsker å kjøre ritt i sommer må løse lisens gjennom NCF eller kjøpe engangslisens. Det er Kristian som godkjenner lisensene deres, og hans eneste krav for godkjenning er at dere har betalt OSI-avgiften sentralt + avgiften til OSI sykkel (som fastsatt over). Lisens kjøpes på https://sykling.no/lisens/ Du kan velge mellom ”Tur- og trimlisens” eller ”Aktiv lisens”. ”Tur- og trimlisens” dekker bare turritt, mens ”Aktiv lisens” også dekker aktive ritt. Begge lisenser forsikrer deg for alle kroppslige skader du skal bli utsatt for, eller utsette andre for, på trening.